روزگار

نمیدونم چمه؟؟؟اصلا حوصله ندارم.تا میام لای این کتابها رو باز کنم خوابم میگیره و دوست دارم برم آهنگ گوش بدم و تمامی این علائم نشونه ی مشروطیته.....

دیروز با رفقا رفتم بیرون اینقدر خندیدم الان عضلات معده ام درد میکنه.گلوم هم گرفته

نظرات 3 + ارسال نظر
امین جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

از خنده روده بر میشدن قدیم به گلو و معده چه ربطی داره
بی خیال دنیا تنت سلامت درس سیخی چن واااالااااا

بله.درس سیخی چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

نخیر! اینا علائم اعتیاده، اعتیاد!

نکنه معتاد شدم و خودم خبر ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخر همه صدام میکنن کراکی کرمو......

محدثه چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://shabgard_2009.mihanblog.com/

منو ببینی چی می گی ! روی هرچی خوابه کم کردم
ای دوست بد ! تولدمو تبریک نگفتی

محدثه جون واقعا خیلی درسام سنگینه نمیرسم بیام سر بزنم.شرمنده که تبریک نگفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد