آموزش زبان

نمیدونم این چه چرت و پرتیه که به مردم تحویل میدن؟؟؟؟؟؟؟؟آموزش زبان در خواب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من ۹ ماهه دارم به در و دیوار خودم رو میکوبونم تا مرداد آیلتس امتحان بدم.حالا چه جور متدی میتونه در خواب به آدم انگلیسی یاد بده آخه؟؟؟تو عقل و شعور کسی که میره میخره موندم.یعنی واقعا فکر میکنن تو خواب آیلتس میگیرن یا با کمربند لاغری باربی میشن یا با قرص های سرطان زا و مسموم چینی هفته ای ۳۰۰۰ کیلو وزن کم میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عقل هم کلا خوب چیزیه

نظرات 5 + ارسال نظر
امین جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

بازم سلام این جور برنامه ها و چیزها برای ادمایی هست که خیلی فانتزی هستن
همونا که کلا خیلی با کلاسن و روانشون پاکه بدرد میخوره چطور بگم همچین ادمایی از این جور چیزها خوششون میاد

به این آدما میگن احمق.وقتی فرهنگ در سطح پایینی قرار داشته باشه نتیجه همین میشه.

امین جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

خوبه که لااقل شما این چیزها رو باور نمکینی ها

بله

amin شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

نهال خانوم من زبانم بوقه بوقه کلاس زبان هم ابدا نمی تونم برم (به یه دلیلی) بد جوری لازم دارم زبان بلد باشم شما میگی من چه چیکار کنم؟؟؟؟؟

اگه واقعا میخوای درست زبان یاد بگیری اصلا نرو کلاس زبان چون متد هایی که در خاورمیانه وجود دارن یه نوع استعمار فکریه.این روش ها در هیچ یک از کشورهای اروپایی اجرا نمیشن.2 تا کتاب که در آخر معرفی میکنم بگیر و اگه اشکالی داشتی میتونی از یه نفر بپرسی در این ضمینه رو من حساب کن.هر روز یه مقدار معین از کتاب ها رو مطالعه کن.و مهم ترین نکته اینه که کیفی درس بخونی نه کمی.
what you need:vocabulary in use(elementary) and understanding and using grammar(published by Longman) it may be a bit hard but try hard to work on it .
اگه کتاب گرامر برات خیلی سخت بود کتاب grammar in use-elementary رو بگیر.
کاش کسی بود اینا رو به من میگفت

amin چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

نهال تشکر من رو از صمیم قلب پذیرا باش (چه جمله ای گفتم )
نهال جان واسه لسنینگ و اسپیکینگ چیکار کنم؟ این کتابا که معرفی کردی در چه سطحین؟ المنتریه؟ بعدش چی؟

شما این کتابا رو مطالعه کن بعد دوباره بهت کتاب معرفی میکنم.قدم به قدم
سطحشون خوبه برات.برای لیسنینگ کتاب :آخه چه جوری بزنم؟انگلیسی نمیشهTactics for listening 1 رو بگیر.با هر لغتی که یاد میگیری برای خودت جمله بساز.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

الان بورس مکمل های بنزین هست 25% مصرف رو کم میکنه!!!!! :)))))))))

آره شنیدم چنین چیزی اومده.مردم هم که احمق .........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد