هی!!!!!!!!

امتحانم رو خراب کردم .اینقدر اعصابم داغون بود دوست داشتم برم یه جا گم و گور شم نه از این که نمره ام کم میشه از این که تو این سن به جای این که با یه نفر خوش باشم باید فکر ۱ نمره بالا و پایین باشم.اه اه اه اه اه

حالم از زندگی نکبت بار خودم به هم میخوره.این زندگی مسخره کی تموم میشه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
محدثه شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://shabgard_2009.mihanblog.com/

فدای سرت عزیزم !!!
تو فکر تبادل لینک بودم باهات ولی انگاری کسی رو لینک نمی کنی ...

چرا لینک میکنم کسی کسی راقب نبود.وبلاگم آنچنان طرفدار نداره.به چه اسمی لینک کنم؟

امین شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

تنت سلامت بی خیال

آخه خسته شدم از این وضع نکبت.....
به درس فکر نکنم به چی فکر کنم؟؟؟؟؟؟به دوست پسر نداشتم؟؟؟؟؟یا رابطه عاشقانم ؟؟؟؟؟(فکر کن یه روز من عاشق شم...چه مضحک)دغدغه ای هم تو زندگیم نیست آخه.....

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

برای همدردی

(ضمناً میشه این جمله رو بشکافی برام "...بجای اینکه با یه نفر خوش باشم" !!! فی الواقع اون کلمه ی خوشی رو براش مثال بزنی قانع میشم! یه توضیح کوچولو در مورد اسمایل سوت زدن بعد از بکار بردن عبارت «خوش باشم»، بدی ممنون میشم!)

مرسی از همدردیت.
مثلا من آش رشته بار بذارم بریم بغل اتوبان مدرس (اون جایی که شیب ۷۰درجه داره) بشینیم آش بخوریم.بعد بریم پارک جمشیدیه زیر انداز بندازیم اون پاش رو دراز کنه و بخوابه بعد من برم تو توالت ظرف های آش رو بشورم.بعد منو دعوا کنه که چرا اون موقع که یه پاتیل ظرف دستت بود روسریت رفت عقب اون آقاهه بد نگاه کرد و من معذرت خواهی کنم.بعد گاز پیک نیکیم رو دربیارم و برای شام لوبیا پلو درست کنم.در همون حال معشوقم داره با هیزی تمام خانواده های اطراف رو دید میزنه سوت هم میزنه.
حالا کاملا متوجه شدی؟؟؟؟؟؟منظورم تفریحات سالم بود چرا اون جوری فکر میکنی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محدثه یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://shabgard_2009.mihanblog.com/

ااااااااااااا برو ببینم کی گفته طرفدار نداره ! اتفاقا من دلم باز میشه میام وبت . یاد جوونیام می افتم
به اسم
؛دور یا نزدیک؛ یا
؛آبشار؛ یا
؛شبگرد؛ یا
؛محدثه جون؛ یا ...
می تونی لینک کنی ! کلا من هر جا به یه اسمی لینکم خلاصه هر چی سلیقته خواهر
به منم هر از چندی سر بزن خوشحال می شم . لینکیدمت خانومی

مرسی الان ذوق مرگ شدم.
لینک کردم.چشم حتما.

امین چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

چرا من رو لینک نکردی هنوز؟

لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد