نمیدونم

نمیدونم اشکال از وبلاگمه یا تازه اول کارم که به جز دو سه نفر هیچ کی وبلاگم رو نمیخونه 

میخواستم قهر کنم و دیگه ننویسم ولی دلم نیومد

نظرات 5 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

سلام چرا میخواهی قهر کنی
از این به بعد هم موقع وقت کنم بهتون سر میزنم
شانس شما سربازم
ولی میام

کلا شانسم تعطیله.ممنون میشم

2 پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

آنقدر مطالب تکراری شده که منهم حوصله خوندن ندارم

آخی...
مال منم جزو تکراری ها محسوب میشه اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امین جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

یه قانون هست (بخصوص در مورد تازه کارا) اونم اینکه باید وبلاگ بقیه رو بخونی براشون نظر بدی تا بیان نظر بدن هیشکی همینجوری واست نظر نمیده
چی چی رو ببندم هیشکی نخونه من که میخونم تازه دوتا دوتا هم نظر میدم

این کار وقت میخواد که من جدیدا ۲۴ ساعت هم بدوم باز آخر روز کارام مونده.
مرسی....بازم مینویسم تو بیا ۲ بار ۲ بار نظر بده.

[ بدون نام ] جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام نهال خانوم !وبلاگ قشنگی دارید از همه مهمتر اسم قشنگتون بود که منو وادار کرد یه نگاهی به وبلاگتون بیندازم .چون اسمتون باعث شد یه خاطره زیبا تو ذهنمه من تجلی نماید .به نوشتن وبلاگتون ادامه بدید ومن هم از خدا آرزوی موفقیت شما را در مراحله زندگیتون خواستارم...........

چه خاطره ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنونم از این که برام آرزوی موفقیت کردین.

محدثه جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ق.ظ http://shabgard_2009.mihanblog.com/

میام می زنمتا اگه بری
تازه دو ماهه وبلاگتو تاسیس کردیا !!!! این وبلاگ من که تازه داره به یه جایی می رسه دو ساله ست !!!!
خودتم اگه به ویلاگا سر بزنی خودی نشون بدی سریع بازار وبت گرم می شه وگرنه مطالبی که می نویسی محشره ! حیفه ببندیش عزیزم

نه نظرم عوض شد.تو و امین بخونینش کافیه برام .با آدم چه خشن رفتار میکنین واقعا دلت میومد منو بزنی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد