تاکسی

امروز تو تاکسی بین دو تا خانم چاق چادری بودم یعنی حس میکردم الان له میشم.کتف یکیشون رو بازوم بود فکر نمیکرد الان بازوم از جاش در میره.اصلا هم به خودشون زحمت نمیدادن یک کم جمع بشینن.واقعا آدم باید عقلش رو به کار بگیره و به مردم هم فکر کنه واقعا دوست داشتم بهشون بگم شما که اینقدر چاقی ....استغفرالله

یه نفر هم برای من فردین شده بود میخواست بره با یه عمله دعوا کنه.آخه اون توی اون مخ پوکش اگه چیزی بود که متلک نمینداخت به دیگران.برای من همیشه سوال بوده این افراد عمله با کدوم اعتماد به نفسی به مردم متلک میندازن.یعنی با خودشون چی فکر میکنن؟؟؟؟؟؟وقتی سر تا پاش رو جمع کنی به اندازه قیمت ساعت من نمیشه چرا و به با چه دلیل عقلانی میان متلک میگن؟؟؟؟یعنی امید دارن حتی ما بهشون نگاه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من آدم مغروری نیستم ولی به نظرم هر کسی باید در حد خودش رفتار کنه.

نتیجه اخلاقی:تو تاکسی رو دیگران خودتون رو ول نکنین

دعای آخر:ریشه همه ی افراد کله پوک از زمین برداشته بشه

نظرات 3 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

مگه عمله ها دل ندارن نهال خانوم
اگه ریشه آدمای کله پوک از زمین برداشته شه که مملکتمون بی صاحب می مونه
راستی دست پیش میگیری پس نیفتی کی تحویل نمی گیره

بله.اگه اونا نباشن دیگه کی رو اعصاب آدم راه بره؟؟؟؟همین رو اعصاب راه رفتن ها شیرینی زندگیه ...

محدثه چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://shabgard_2009.mihanblog.com/

این که خوبه ! من پرند درس می خونم تو این اتوبوساش که می شینی پر افغانیه با سر و وضع های کثیف ! به خاطر افغانی بودن نمی گم چندشن به خاطر سر و روی چرکشون می گم ! حالا جالب اینه بیا و ببین چه فیضی می برن از دخترای دانشجوی توی اتوبوس و چه متلکایی که نمی گن !!!!!!!!

حتی فکرش هم منو دیووووونه میکنه.

[ بدون نام ] جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

این تمام حس من نسبت به این خانوماست!

البته آقایون چاق هم همین دردسر رو درست میکنن ولی بنده خداها بیشتر رعایت میکنن .نمیدونم چرا این آدم ها به دیگران و له شدنشون زیر تلی از گوشت فکر نمیکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد