ایام فاطمیه

این حراست دانشگاه  تشخیص داده لاک دختر ها بی حترامی به ایام فاطمیه است.من اصلا ربطش رو درک نمیکنم.اینا شب میخوابن صبح پامیشن یه تصمیم مضحک میگیرن.آخه یکی نیست بگه تو از این تصمیم ها نگیری ما که نمیگیم مغز نداری که.دقیقا برعکس میگیم چه متشخص و فهیم....

نمیدونم این یارو رو از کجا پیدا کردن.بعضی وقتا میزنه به سرش کارت دانشجویی ببینه و بعد اونایی رو که کارت ندارن راه نده بعد به اون مغزش نمیرسه اینهایی که از در میکنه بیرون ۱۰ قدم بالاتر از در پارکینگ سوت زنان میرن تو دانشگاه.

دیگه هوش و استعداد چه میکنه....

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
واقعا خسته نباشین .. یهویی بگین این آدم کم مغزرو نگذارن اونجا دیگه ... ببین این همه گیرو و ... فقط به خاطر اینه که کسی بهش محل نمیگذاره و با این کار میخواد خودشو نشون بده و دیگر هیچ ...

سربهسرش بگذارید وو

منم فکر میکنم بنده خدا این قدر همه باهاش بدن اینجوری میکنه.

amin شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

خب بنده خدا باید یه جوری اعلام موجودیت کنه والا شغلش رو از دست میده
گیریدن بهتون؟

وقتی شغل آدم گیر دادن به ملت باشه همین میشه دیگه.گفت کارت دانشجویی منم کارت غذا نشون دادم اونم گفت مگه شخصیت شما غذا است؟؟؟؟منم گفت شکمه دیگه...

نازنین شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://31503.blogsky.com

سلام دوسته عزیز
کوچکتر ازین هستم که بخوام حرفی بزنم
فقط خواستم بگم تو بندگی کردن برای خدا چونو چرا نداره
موفق باشی

۱۰۰٪

محدثه چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://shabgard_2009.mihanblog.com/

منم عین خودت دانشجوام ...
تو این جور مسائلم یه نظر بیشتر ندارم !
من خدامو دوست دارم عاشق خدامم همه جوره هم سعی می کنم تابعش باشم اما مذهبی نیستم !گرفتار افکار سنتی و اکتسابی نیستم !
اینارو گفتم که تا پیش زمینه ی نظرم بشه ...
درسته لاک زدن خلاف خواست خداست همه هم می دونیم چون زیبایی خاصی می ده .از کسایی هم که لاک می زنن دفاع نمی کنم خودشون می دونن خوب ! ولی ربطش به این ایام رو نمی دونم ! اصلا نمی دونم کی این ایام رو درست کرده؟هر سال که می گذره یه چیز جدید باب می شه . من نمی گم بی احترامی کرد خوب عزیز بودن از دست رفتن یه روز احترام واجب ولی دیگه این بساط ها نمی دونم چیه!
راستی عقاید همه ی آدمای روی این زمین برام قابل احترامه و قصد بی حرمتی به هیچ کسی رو ندارم ...

به نظر من هر کسی میتونه هر عقیده درست یا مسخره ای داشته باشه به شرط این که اون رو به دیگران تحمیل نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد