عاشقی

نمیفهمم این کلمه مسخره عاشقی از کجا منشا گرفته.اصلا نمیتونم این مسخره بازی ها رو تحمل کنم.نمیدونم به نظر من مضحک میاد این دختر و پسرهایی که همش عاشق یکی هستن برای خودشون شخصیت قائل نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟بابا همه چیز این دنیا دوطرفه است خوب وقتی یارو بهت محل نمیذاره ول کن دیگه...  

من که کلا نه تو زندگیم عاشق شدم نه کسی رو دوست داشتم.به نظرم دانشگاه هم سالن مد نیست که دختر ها این همه خودشون رو میکشن.دختره یعنی این قدر الافه که ۲-۳ ساعت وقت میذاره که خودش رو درست کنه بیاد دانشگاه بعد هم همش تو حیاط بشینه و مسخره بازی دربیاره.آخه چه قدر احمقانه. خوب دنبال پیدا کردن عشق گم شده ات هستی خوب برو یه جای دیگه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
البرتو یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://manotodoostim.blogsky.com

خوشحال میشم اگه قبول کنی :) تبادل لینک کنیم

حتما.به اسم وبلاگ لینک کن.به چه نامی لینک کنم؟

amin یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://jedinagirid.blogsky.com

دوست دارم وقتی خودت عاشق شدی هم یه پست با همین عنوان بنویسی
شب دراز است و قلندر بیدار نهال خانوم:)

خدا نکنه.چه طور دلت میاددددددددددد
آدم بمیره ولی این جوری اسیر و دیوونه نشه.

بهنام دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.akbar-4858.javanblog.com

نهال خانوم بیا منو ببین

یارت شوم ، یارت شوم ، هر چند آزارم کنی
نازت کشم ، نازت کشم ، گر در جهان خوارم کنی
بر من پسندی گر منم ، دل را نسازم غرق غم
باشد شفا بخش دلم ، کز عشق بیمارم کنی
گر رانیم از کوی خود ، ور باز خوانی سوی خود
با قهر و مهرت خوشدلم کز عشق بیمارم کنی

وبلاگتون رو دیدم.نمیدونم چرا ولی به عشق اعتقاردی ندارم.شاید چون برای خودم پیش نیومده.به هر حال حتی آدم عاشق هم باشه وفتی طرف مقابل دوستش نداره باید رهاش کنه.آدم باید برای خودش ارزش قائل باشه به همین دلیل شعر های این جوری رو قبول ندارم.
بعد منظورتون از بیا منو ببین این بود که به وبلاگتون سر بزنم؟؟؟؟؟؟خوب یه کم بهتر میگفتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد